Marketing

3 funcții AdWords avansate pentru o strategie mai inteligentă de licitare a cuvintelor cheie

Blog

Iată trei funcții avansate Google AdWords pe care le puteți utiliza pentru a găsi cel mai mic cost pe clic cu cele mai mari conversii.

Ați stabilit vreodată costul pe clic (CPC) maxim pentru cuvintele cheie numai pentru a vă relaxa și a vă întreba dacă este sau nu cât de mult ar trebui să licitați? În această postare, voi discuta despre trei funcții AdWords avansate pe care le puteți utiliza pentru a găsi cel mai mic cost pe clic cu cele mai mari conversii. Aflarea despre fiecare dintre aceste funcții vă va ajuta să reduceți costurile și să creșteți conversiile pentru campaniile AdWords.

Strategia nr. 1: estimări ale conversiilor și prognoză CPA. Majoritatea oamenilor sunt familiarizați cu instrumentul Planificator de cuvinte cheie Google, dar știați că îl puteți utiliza acum pentru a estima conversiile totale și costul pe achiziție (CPA) pentru campaniile dvs.? Acum, în loc să vedeți doar costul pe clic și afișarea sau volumul căutărilor pentru fiecare cuvânt cheie, puteți vedea estimarea Google pentru costul pe achiziție și conversiile totale pe baza performanței anterioare a contului. Acesta este un mod puternic de a scurta timpul pentru a găsi cuvinte cheie care au un volum semnificativ de căutare și care pot fi achiziționate la un CPA scăzut. Pentru a-l utiliza, conectați-vă la AdWords, apoi faceți clic pe Instrumente și apoi pe Planificator de cuvinte cheie. Odată ajuns acolo, faceți clic pe „Obțineți prognoze de trafic pentru o listă de cuvinte cheie”.

După ce faceți clic, adăugați cuvinte cheie și veți ajunge la o pagină de prognoză zilnică. În partea de sus a paginii puteți introduce o sumă licitată și un buget zilnic, iar estimările se vor modifica în consecință. De asemenea, puteți consulta graficul estimării traficului pentru a vedea în ce puncte ofertele dvs. vor începe să atingă un punct de rentabilitate scăzută.

În exemplul de mai sus, Google estimează un cost pe achiziție între 186 și 277 USD cu o sumă licitată de 2,50 USD pe clic și șapte până la opt clicuri pe zi. Dacă depășiți până la 5 USD pe clic, estimarea CPA crește de la 329 USD la 402 USD, cu doar alte două clicuri estimate pe zi. Acest lucru, după cum puteți vedea, reprezintă date extrem de utile pentru estimarea sumei CPA și a conversiilor totale pentru un cuvânt cheie, în funcție de suma licitată pe clic.

Strategia # 2: Cunoaște-ți dușmanul

Arta de război a lui Sun Tzu ne învață că „Dacă cunoști inamicul și te cunoști pe tine însuți, nu trebuie să te temi de rezultatul a o sută de bătălii. Dacă te cunoști pe tine însuți, dar nu pe inamic, pentru fiecare victorie obținută, vei suferi și o înfrângere. Dacă nu-ți cunoști nici inamicul, nici pe tine însuți, vei ceda în fiecare luptă ”.

Acest lucru se aplică și campaniilor PPC. Dacă înțelegeți doar propria campanie, vă puteți descurca decent, dar dacă înțelegeți campania și campaniile concurentului, veți avea mult mai mult succes.

O modalitate de a afla cu cine te confrunți este să folosești statistici despre licitația Google, care dezvăluie cu cine concurezi pentru cuvintele cheie. De asemenea, arată ce procent de timp apar anunțurile dvs. pentru cuvintele cheie la care licitați și ale căror anunțuri apar deasupra dvs.

Pentru a utiliza statistici despre licitație, conectați-vă la AdWords, apoi faceți clic pe Detalii chiar deasupra listei grupurilor de anunțuri și selectați „Toate” sub Auction Insights.

Prima vizualizare pe care o veți vedea este o listă cu procentajul de afișări, poziția medie, rata de suprapunere, poziția peste rata, partea de sus a paginii și cota de depășire la nivel de campanie. Puteți, de asemenea, să sortați după fiecare dintre aceste criterii pentru a vedea cum vă faceți față concurenților.

Apoi, faceți clic pe grupul de anunțuri sau la nivelul cuvintelor cheie pentru a vedea cum se compară fiecare dintre cuvintele dvs. cheie cu restul agenților de publicitate.

Ce puteți face cu aceste date? Cum îți aduce mai mulți bani cunoașterea impresiei și pentru cine licitezi?

Cel mai obișnuit element de acțiune este creșterea sumelor licitate pentru a vă crește poziția medie. Sau dacă sunteți deja în prima poziție, dar nu obțineți tot procentajul de afișări, poate fi necesar să vă măriți bugetul zilnic, astfel încât să obțineți mai multe afișări înainte ca anunțurile dvs. să devină offline.

Modul în care monetizați aceste date depinde de strategia și obiectivele dvs. Pentru unele grupuri de anunțuri, veți dori cea mai mare cotă de afișări posibilă, deoarece acestea sunt cele mai profitabile cuvinte cheie. S-ar putea să aflați că puteți câștiga bani doar pe poziții înalte, dar nu vă puteți permite să fiți online 24/7, în acest caz este posibil să fiți ok cu o pondere de impresii mai mică, atât timp cât poziția rămâne peste 2-3.

Pentru mai multe date despre ceea ce utilizează acești agenți de publicitate pentru anunțurile și paginile de destinație, vă puteți conecta concurenții la un instrument precum iSpionage. Instrumentele de inteligență competitivă dezvăluie toate cuvintele cheie la care licitează concurenții dvs., grupurile de anunțuri pe care le utilizează, copia publicitară pe care o rulează și către ce pagini de destinație direcționează traficul.

Puteți utiliza aceste informații pentru a afla și mai multe despre inamicul dvs., mă refer la o concurență prietenoasă pe Google. Ajustați-vă campaniile în mod corespunzător adăugând cuvinte cheie noi, testând o copie a anunțului sau creând o pagină sau o ofertă de destinație unică etc.

 

Strategia nr. 3: Simulator de sume licitate
Cel mai puternic sfat de strategie de licitare preferat este simulatorul de sume licitate AdWords.

Pentru a-l utiliza, faceți clic pe Coloane în timp ce căutați cuvinte cheie dintr-un grup de anunțuri, apoi faceți clic pe Coloane și apoi Personalizați coloanele. Aproape de mijlocul listei veți găsi „Simulator de sume licitate”, unde puteți adăuga coloane noi pentru numărul estimat de clicuri dacă reduceți sumele licitate cu 50%, numărul estimat de clicuri dacă creșteți sumele licitate cu 50% etc.

În exemplul de mai sus, veți câștiga aproximativ șapte clicuri prin creșterea sumei licitate cu 50%, 28 de clicuri prin creșterea sumei licitate cu 300%, veți pierde 12 clicuri prin scăderea sumei licitate cu 50% și veți câștiga șapte clicuri cu o sumă licitată în partea de sus a paginii. Aceste date pot fi utilizate pentru a vă informa strategia de licitare, astfel încât să puteți decide dacă merită sau nu să măriți suma licitată și cât de mult pe baza istoricului conversiilor pe care l-ați acumulat pentru campania dvs.

Concluzie
Puteți învinge concurența cu o strategie mai bună de licitare a cuvintelor cheie utilizând aceste funcții AdWords și instrumente de inteligență competitivă. Utilizând aceste date, plătiți suficient pe clic pentru a menține cel mai ridicat ROI și poziții, dar niciodată peste plată.

Anterior, trebuia să vă cheltuiți manual timpul și banii pentru a afla cât să plătiți pe clic, ce poziție a fost cea mai profitabilă și cât de diferite niveluri de licitare au afectat ratele de conversie. Acum, cu aceste trei funcții AdWords puternice, procesul este automatizat și vă puteți optimiza strategia de licitare cu conversii prognozate și cost pe achiziție (CPA).

Nu trebuie să aveți încredere în estimări 100%, deoarece acestea sunt, desigur, doar estimări, dar puteți utiliza informațiile pentru a vedea cu cine vă confruntați și pentru a selecta prețurile corecte ale cuvintelor cheie pentru a îmbunătăți performanța campaniei fără a fi nevoie să petreceți cât mai mult timp și bani. Vă rugăm să vă alăturați conversației de mai jos și să adăugați orice comentarii sau caracteristici suplimentare care considerați că vă ajută strategia de licitare.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *